Asiakaskokemuksen perusteet
Ihmiset jakavat hyviä ja huonoja palvelukokemuksiaan somekanavissaan enemmän ja enemmän lisäksi asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaa merkittävästi hänen omat aiemmat kokemuksensa. Asiakaskokemuksessa onnistuminen on organisaation elinehto. Tämän opintojakson tavoitteena on johdattaa opiskelija siihen, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen voi vaikuttaa?
Sisältö ja toteutus
- Asiakaskokemuksen merkitys
- Asiakaskokemuksen muodostuminen
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
Opintojaksolla on videoluentoja ja muita aineistoja, artikkelilinkkejä sekä käytännön case-esimerkkejä.
Koulutuksen suorittaminen vie aikaa työn ohella noin 20-40 h riippuen osallistujan lähtötasosta. Verkko-opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssi sisällä tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Suositeltava opiskeluaika n. 1-2 viikkoa. Kurssi on käytettävissä 6kk. ostohetkestä.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaskokemuksen perusteet, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu palvelun kehittämisestä kiinnostuneille. Aiempaa osaamista asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä ei edellytetä. Opintojakso antaa hyvän pohjan Palvelumuotoilun opintojaksojen suorittamiselle.
Kouluttaja
Kulmala Susanna, yritystoiminnan kouluttaja
Kustannukset
80,00€ (64,52€ alv. 0%)
Ota yhteyttä
Suomen Yrittäjäopisto - yrittäjyyttä, elinvoimaa ja kestävää osaamista!
Suomen Yrittäjäopisto on valtakunnallinen aikuiskouluttaja. Järjestämme koulutusta verkossa sekä usealla eri paikkakunnalla. Meillä voit opiskella aidosti täysin verkossa tai monimuoto-opinnoissa ympäri Suomen. Verkko-opintoina voi suorittaa perus-, ammatti- ja erikoisammattitutkintoja ja ammatillista lisäkoulutusta. Yksittäisiä verkkokursseja voi ostaa myös suoraan Suomen Yrittäjäopiston...
Lue lisää kouluttajasta Suomen Yrittäjäopisto ja katso koulutustarjonta täältä