Etsi koulutusta 👉

Asiakaskokemus kuntoon -työpajakokonaisuus

Valoria, Verkossa
Kesto
Sopimuksen mukaan
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
Sopimuksen mukaan
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Asiakaskokemus kuntoon -työpajakokonaisuus

Valoria

Yhdistä laadullinen asiakaskokemuksen videoselvitys asiakasviestinnän valmiuksien kartoitukseen ja asiakasviestinnän kehittämisen työpajoihin ainutlaatuisella tavalla. Tarjoamme paketin yhteistyössä Sailer Oy:n kanssa.

Asiakaskokemusta haastavista ongelmista suurin osa on viestinnällisiä. Asiakaskokemus kuntoon -työpajakokonaisuus auttaa ymmärtämään, mistä kenkä juuri teidän asiakasviestinnässänne puristaa ja tarjoaa työkaluja asiakasviestinnän kehittämiseen.

Työpajakokonaisuus tarjoaa vastauksia muun muassa seuraaviin, tyypillisiin asiakasviestinnän haastepisteisiin:

  • Miten kommunikoida asiakkaan kanssa niin, että omat tavoitteet täyttyvät ja asiakas kokee tulleensa kuulluksi ja ymmärretyksi?
  • Miten ennakoida asiakkaan tarpeita ja reagoida niihin riittävän ajoissa?
  • Miten kommunikoida hankalissakin tilanteissa ratkaisukeskeisesti ja tavoitteellisesti?
  • Miten sovittaa oma tapa viestiä asiakkaan tarpeisiin ja organisaation tavoitteisiin?
  • Miten varmistaa, että asiakas ymmärsi asiat samoin kuin itse?

Tilaamalla työpajakokonaisuuden saat:

  • Laadullisen videoselvityksen tärkeimmistä asiakkaidenne kokemusta heikentävistä tekijöistä asiakkaiden kertomana.
  • Laadullisen kartoituksen asiakasviestinnän haastekohdista työntekijöidenne näkökulmasta.
  • Selvitysten pohjalta räätälöidyt asiakasviestinnän kehittämisen työpajat valitsemallesi henkilöstöryhmälle tai infotilaisuuden koko henkilöstölle.

Saat mm. näitä hyötyjä:

  • Tiedät, mitkä tekijät haastavat asiakaskokemusta juuri teidän asiakkaidenne keskuudessa.
  • Saat käyttöösi vaikuttavan videokoosteen, jossa valitsemasi asiakkaat sanoittavat kokemuksiaan. Voit käyttää videokoostetta muissakin kehittämishankkeissasi.
  • Saat ymmärryksen siitä, mikä asiakasviestintää haastaa henkilöstön näkökulmasta.
  • Valmentavalla otteella toteutetut työpajat, joiden opit siirtyvät nopeasti käytäntöön.

Ota avuksesi laadullisen tutkimuksen ja asiakasviestinnän parhaat ammattilaiset

Työpajakokonaisuus yhdistää Valorian ja Sailerin osaamiset asiakkaidesi ja henkilöstösi parhaaksi. Valorialla on runsaasti kokemusta asiakaskommunikaation taitojen kartoittamisesta ja tarvittavien asiakasviestinnän taitojen tuloksellisesta valmentamisesta. Sailerilla puolestaan on vahva laadullisen videotutkimuksen osaaminen.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaskokemus kuntoon -työpajakokonaisuus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

Sopimuksen mukaan

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaskokemus kuntoon -työpajakokonaisuus? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Valoria
Finlaysoninkuja 21 A
33210 Tampere

Autamme viestimään vaikuttavasti ihmiseltä ihmiselle

Valoria on strategisen viestinnän kehittäjäkumppani ja valmentaja. Valorian erityisosaamista ovat muutos- ja strategiaviestintä, viestintäkulttuurin ja viestintätaitojen kehittäminen sekä selkeä ja tunneälykäs viestintä. Valoria auttaa organisaatioita kehittymään ja kehittämään viestintäänsä valmentavalla otteella yhdessä muutosta rakentaen. Valorian toimintamalleilla on pedagoginen tausta ja...

Lue lisää kouluttajasta Valoria ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu