Etsi koulutusta 👉

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu | Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa

Careeria, Verkossa
Kesto
Henkilökohtaisen suunnitelman mukaan
Hinta
250 EUR (arvonlisäverotonta)
Seuraava toteutus
Joustavasti (+2 toteutusta)
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: Jatkuva haku (näytä kaikki)
Toteutustapa
Oppisopimus, Etätoteutus
Kesto
Henkilökohtaisen suunnitelman mukaan
Hinta
250 EUR (arvonlisäverotonta)
Seuraava toteutus
Joustavasti (+2 toteutusta)
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: Jatkuva haku (näytä kaikki)
Toteutustapa
Oppisopimus, Etätoteutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu | Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa

kommentteja

Palvelumuotoilu antaa sinulle kokonaisvaltaisen lähestymistavan kehitystyöhön:

  • Palvelumuotoilun avulla kehität palveluja ja asiakaskokemusta ihmislähtöisesti yhdessä asiakkaiden ja muiden palveluun liittyvien toimijoiden kanssa.
  • Palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja hyödyntämällä kasvatat asiakasymmärrystä ja muotoilet asiakkaan palvelupolkua.
  • Palvelumuotoilua voit hyödyntää esim. palveluiden innovoinnissa sekä positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ja varmistamisessa palvelun eri vaiheissa.

Koulutuksen toteutus

Koulutus toteutetaan verkkokoulutuksena, jossa opiskelijan on mahdollista valita itsenäisesti suoritettava verkkokokonaisuus tai Teams-webinaarit. Omaa osaamista kehittäviä ja tutkinnon osan suorittamista tukevia webinaareja on 1 – 5 krt/opintojen aikana.

Koulutuksen aikana suoritat osan liiketoiminnan ammattitutkinnosta: Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu. Tutkinnon osa suoritetaan näyttämällä oma osaaminen omalla työpaikalla käytännön työtehtävien kautta.

Koulutuksen  kesto on noin n. 4 – 6 kk, riippuen opiskelijan henkilökohtaisesta suunnitelmasta ja kehittämisen kohteesta.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

Joustavasti

  • Etätoteutus
  • Verkossa
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä: Jatkuva haku

Joustavasti

  • Oppisopimus
  • Verkossa
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä: Jatkuva haku

Kohderyhmä

Koulutus sopii sinulle, joka haluat kehittää omaa asiakaspalveluotettasi tai palveluprosesseja, ja sitä kautta parantaa asiakaskokemusta ja palvelun laatua.

Koulutus sopii sekä uusien että olemassa olevien palveluiden kehittämiseen.

Careerian ammatillisten tutkintojen kielitaitovaatimus on B1.

Tutkinto / todistus

Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa, Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Aikataulu

Opintojen aloitus opiskelijan oman aikataulun mukaisesti.

Kustannukset

Oppisopimuksena ilmainen, omaehtoisena 250€

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu | Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Careeria
Lämmittäjänkatu 2 A
00880 Helsinki

Careeria – huomisen tekijöille

Monialaisesta Careeriasta valmistuu huomispäivän huippuosaajia ja tulevaisuuden tekijöitä, joista moni toimii usealla kielellä ja luo uusia uria kansainvälisessä ympäristössä. Careeria kouluttaa nuoria ja aikuisia suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, ja sillä on myös omaa oppisopimustoimintaa. Careerian tarjonta kattaa parikymmentä eri koulutusalaa,...

Lue lisää kouluttajasta Careeria ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu