Asiakaspalvelu
Tarvitsetko vahvistusta omaan asikaspalvelutyöhön? Pohditko työpaikkasi asiakaskokemuksen kehittämistä? Siinä tapauksessa tämä verkkokurssi on juuri sinulle!
Asiakaspalvelu 2.0 -verkkokurssin tavoitteena on kehittää osallistujien palvelutaitoja ja tehdä siten heistä parempia asiakaspalvelijoita. Kurssi antaa täysin uusia näkökulmia ja käytännön vinkkejä asiakaspalvelun tueksi.
Asiakaspalvelu 2.0 -verkkokurssin sisältö
Kurssin aikana käsitellään mm. seuraavia aiheita:
- Asiakaspalvelun eri muodot
- Asiakaskokemus ja sen kehittäminen
- Asiakaspalvelun kerääminen ja hyödyntäminen
- Omien palvelutaitojen ja asenteen kehittäminen
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Verkkokurssi on suunnattu heille, jotka haluavat kehittää omia palvelutaitojaan ja kehittyä entistä paremmiksi asiakaspalvelijoiksi.
Kouluttaja
Susanna Kulmala, merkonomi, tradenomi, AmO, NTM, Maaseudun kehittäjän eat, Yritystoiminnan kouluttaja.
Susanna Kulmala on kasvanut yrittäjyyteen matkailualan perheyrityksessä. Hän on toiminut vuosia asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin työtehtävissä sekä opetusalalla jo yli 10 vuoden ajan.
Kustannukset
Verkkokurssin hinta on 80€ (sis. ALV 25,5 %).
Ota yhteyttä
Suomen Yrittäjäopisto - yrittäjyyttä, elinvoimaa ja kestävää osaamista!
Suomen Yrittäjäopisto on valtakunnallinen aikuiskouluttaja. Järjestämme koulutusta verkossa sekä usealla eri paikkakunnalla. Meillä voit opiskella aidosti täysin verkossa tai monimuoto-opinnoissa ympäri Suomen. Verkko-opintoina voi suorittaa perus-, ammatti- ja erikoisammattitutkintoja ja ammatillista lisäkoulutusta. Yksittäisiä verkkokursseja voi ostaa myös suoraan Suomen Yrittäjäopiston...
Lue lisää kouluttajasta Suomen Yrittäjäopisto ja katso koulutustarjonta täältä