Etsi koulutusta 👉

Timanttisen asiakaskokemuksen tekijä – Palvelumuotoilu työkaluna asiakaskokemuksen kehittämisessä

Business College Helsinki, paikassa Helsinki
Kesto
6 kuukautta
Kesto
6 kuukautta
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Timanttisen asiakaskokemuksen tekijä – Palvelumuotoilu työkaluna asiakaskokemuksen kehittämisessä

 Timanttisen asiakaskokemuksen tekijä – Palvelumuotoilu työkaluna asiakaskokem... / Business College Helsinki

Asiakaskokemus ja palvelumuotoilu yhdessä muodostavat vaikuttavan tavan luoda asiakaskeskeistä organisaatiokulttuuria.

Uusi koulutuksemme tuo käyttöösi timanttisimmat työkalut asiakaskokemuksen kehittämiseen ja palvelumuotoilun menetelmien soveltamiseen omassa työssäsi.

Tartu tilaisuuteen ja hae mukaan!

Palvelumuotoilu – Kenelle koulutus sopii?

Asiakaskokemuksesta ja sen parantamisesta puhutaan paljon, mutta tiedätkö, kuinka voit konkreettisesti tuottaa lisäarvoa asiakkaillesi?

Täysin uusi koulutuksemme sopii sinulle, jolla on palava halu luoda onnistuneita asiakaskokemuksia.

Koulutus soveltuu sinulle, jos positiossasi on mahdollisuus kehittää sujuvia palveluprosesseja – toimialasta ja yrityksen koosta riippumatta. Olennaista ei ole tehtävänimikkeesi: tärkeintä on, että tyytyväinen asiakas on sinulle sydämen asia ja haluat kuunnella asiakkaidesi toiveita ylittääksesi heidän odotuksensa. 

Koulutuksen sisältö, toteutustapa ja aikataulu

Koulutuksessa opit hyödyntämään palvelumuotoilua konkreettisena työkaluna ja kasvatat aitoa ymmärrystä asiakkaan tarpeista. Samalla pääset tutustumaan muotoiluajatteluun sekä yhteiskehittämisen eri menetelmiin ja sovellat näitä oman organisaatiosi tarpeisiin. Opit asiakasymmärryksen merkityksestä innovoinnin lähtökohtana ja pääset testaamaan ideoitasi käytännössä.

Koulutuksen aikana kehität lisäarvoa tuottavia palveluratkaisuja, joiden avulla asiakkaasi saavat jatkossa nauttia timanttisesta asiakaskokemuksesta!

Koulutuksen kokonaiskesto on noin 6-8 kuukautta riippuen palvelusta, jota kehität opintojesi aikana.

Koulutuksen toteutustapa:

  • 5 toiminnallista lähikoulutuspäivää sisältäen työpajoja 
  • Oman palvelumuotoiluprosessin toteuttaminen työpaikalla
  • Tutkinnon ohjauksia eri vaiheissa (Teams) 

Mitä hyödyt koulutuksesta?

  • Koulutuksen aikana kehität timanttista asiakaskokemusta omalla työpaikallasi palvelumuotoilun keinoin
  • Kasvatat aitoa ymmärrystä asiakkaan tarpeista
  • Kehität asiakkaalle lisäarvoa tuottavia palveluratkaisuja
  • Opit hyödyntämään muotoiluajattelua asiakaskokemuksen kehittämisessä
  • Opit yhteiskehittämisen menetelmiä
  • Lisäksi suoritat liiketoiminnan ammattitutkinnon osan,Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Timanttisen asiakaskokemuksen tekijä – Palvelumuotoilu työkaluna asiakaskokemuksen kehittämisessä, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneet

Tutkinto / todistus

Tutkinnon osa, Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Kouluttaja

Koulutuksen vetäjinä toimivat Kirsi Kaunissaari ja Elina Söderlund. Kaunissaari ja Söderlund ovat kokeneita kouluttajia, joissa on laajasti kokemusta niin yksityisen, julkisen kuin kolmannenkin sektorin palvelumuotoiluprojektien toteuttamisesta.

Kirsi Kaunissaari on palvelumuotoilija ja fasilitaattori. Palvelumuotoilun kautta Kaunissaari haluaa vaikuttaa ihmisten elämänlaatuun – palveluiden ja liiketoiminnan kehittämisen yhteiskunnallista merkitystä ja vastuullisuutta unohtamatta.

Kaunissaari hyödyntää koulutuksissaan innostavia ja osallistavia menetelmiä. Palvelumuotoilua oppii vain tekemällä – koulutusten tavoitteena onkin antaa osallistujille käytännön työkaluja palvelumuotoilun toteuttamiseen omissa työyhteisössä, unohtamatta kuitenkaan palvelumuotoilun ajattelutapaa ja periaatteita.

Elina Söderlund on pedagogi ja muotoilija, joka tarkastelee maailmaa ja kokemusten piirtymistä pedagogisesta ja sosiaalipsykologisesta mindsetistä yhdistettynä muotoiluajatteluun.

Söderlund on erikoistunut julkisten palveluiden muotoiluun urapolkujen, oppimisen ja osaamisen kehittämisen painotuksella – yhdistettynä ihmisten käyttäytymisen näkökulmaan. Valmennuksissaan Söderlund tarjoaa osallistujille suoraan omaan työhön sovellettavia oppeja innostavalla ja inspiroivalla otteella.

Kustannukset

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena.

Osallistumismaksu oppisopimuksella opiskellessa 200€

Voit osallistua koulutukseen myös ilman oppisopimusta. Kysy lisätietoja koulutuksen järjestäjältä.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Timanttisen asiakaskokemuksen tekijä – Palvelumuotoilu työkaluna asiakaskokemuksen kehittämisessä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Business College Helsinki
Rautatieläisenkatu 5
00520 Helsinki

Business College Helsinki

Business College Helsingin tarjontaan kuuluvat liiketoiminnan sekä tieto- ja viestintätekniikan ammattitutkinnot, erikoisammattitutkinnot, perustutkinnot työn ohessa ja aikuisille sekä täydennyskoulutus. Toteutamme joustavasti aikuiskoulutusta, joka mahdollistaa omassa ammatissa kehittymisen, uralla etenemisen tai päätoimisen opiskelun kautta uudelleenkouluttautumisen. Aikuiskoulutus on pääosin omalla työpaikalla tapahtuvaa opiskelua,...

Lue lisää kouluttajasta Business College Helsinki ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu