Etsi koulutusta 👉

Mielen johtamisen perusteet

Kesto
3,5 tuntia
94,02 EUR + alv 25,5 % (yht. 118 EUR)
Seuraava toteutus
1 marraskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kesto
3,5 tuntia
94,02 EUR + alv 25,5 % (yht. 118 EUR)
Seuraava toteutus
1 marraskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
alkaen 94,02 EUR + alv 25,5 % / osallistuja

Mielen johtamisen perusteet

”Tarkkaile ajatuksiasi, niistä tulee sanoja. Tarkkaile sanojasi, niistä tulee tekoja. Tarkkaile tekojasi, niistä tulee tapoja. Tarkkaile tapojasi, niistä tulee luonne. Tarkkaile luonnettasi, siitä tulee kohtalosi.”

Ja kuitenkin: "90% ajatuksistamme on samoja kuin eilen."

Mutta tähän ei tarvitse tyytyä ja aina voi valita, mitä uusia ajatuksia siihen 10%:iin valikoi.

Mielen ja vireystilan johtamisen taidot ovat välttämättömiä nykyajan työelämässä, kun kuormitustason on korkealla, ja itsenäisen tietotyön ja etätyön osuus kasvaa jatkuvasti.

Jos kuljemme rutiininomaisesti virran mukana oman apinamielemme ehdoilla, kuormitumme nopeammin, keskittymiskykymme heikentyy ja ongelmanratkaisukykymme kaventuu. Samoista syistä myös tiimityöskentelyn tulokset saattavat hiljalleen heikentyä ja työtyytyväisyys laskea.

Mielen johtaminen on tärkeintä aloittaa itsestään. Sen jälkeen samaa kokemusta voi hyödyntää myös muiden johtamisessa.

Tässä koulutuksessa opit useita käytännöllisiä menetelmiä omien mentaalitaitojesi treenamiseen. Käymme läpi myös menetelmien hyödyntämisen ihmisten johtamisen näkökulmasta.

Koulutuksen sisältö:

• Kuinka mielemme toimii: ajattelun eri tasot ja vaikutus toimintaan
  • Tietoisuustaidot ja mielen treenauksen periaatteet
  • Vireystilan merkitys mielen johtamisessa
  • Oman (ja toisten) ajattelun, motivaation ja toiminnan tutkiminen / ohjaaminen kognitiivisen kolmion avulla
  • Ajattelutavan muutos: näkökulman vaihtamisen taito ja johtaminen toisen kartalta käsin

Saat koulutuksesta myös tallenteen ja luentomateriaalit käyttöösi vähintään 6kk ajaksi.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

1 marraskuuta, 2024

• Etätoteutus
  • Verkossa
  • suomi

Esihenkilöt, tiiminvetäjät, johtajat, asiantuntijat

Aikataulu

klo 12.30-16.00

Koulutuspaikka

Reaaliaikainen verkkokoulutus.

Leena Pakonen on kauppatieteiden maisteri ja opiskellut useita mentaali- ja
hyvinvointivalmennuksen valmentajakoulutuksia. Hän on toiminut asiantuntijatiimin esihenkilönä kansainvälisissä konserneissa yli 10 vuotta, ja mentaalivalmentajana sekä valmentajien kouluttajana myös reippaat 10 vuotta. Leena on vetänyt mm. 30 Rentoutusvalmentaja-koulutusta vuodesta 2018 alkaen. Yhdistettynä tämä kokemus tarjoaa vahvan osaamisen modernin työelämän haasteiden kampittamiseen.

Leena on ajattelultaan ihmisten kehittäjä, ja kouluttajana hän tarjoilee monimutkaiset teoriatiedot ymmärrettävästi ja käytännönläheisesti niin, että uuden tiedon omaksuminen on mahdollisimman sujuvaa ja helppoa.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 118€ (sis alv) / henkilö. Hintaan sisältyy reaaliaikainen verkkokoulutussessio ja jälkikäteen toimitettava tallenne luentomateriaaleineen. Tallenne on katsottavissa 6kk ajan.

Koulutus maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä maksukortilla tai Klarna-maksupalvelulla. Jos tarvitset laskun / verkkolaskun yrityksellesi tai työnantajallesi, voit varata paikan lähettämällä laskutustiedot sähköpostitse.

Haluatko tilata koulutuksen tilausryhmälle? Pyydä tarjous yhteydenottolomakkeella.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Mielen johtamisen perusteet? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Sponsoroitu