Etsi koulutusta 👉

Palautetaidot haltuun

Kesto
3,5 tuntia
94,02 EUR + alv 25,5 % (yht. 118 EUR)
Seuraava toteutus
8 marraskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kesto
3,5 tuntia
94,02 EUR + alv 25,5 % (yht. 118 EUR)
Seuraava toteutus
8 marraskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
alkaen 94,02 EUR + alv 25,5 % / osallistuja

Palautetaidot haltuun

Negatiivista palautetta saadessaan

➡️ 70 % ihmisistä lamaantuu (kaikki negatiiviset palautemuistot aktivoituvat)

➡️ 20 % ihmisistä ei lainkaan huomaa, kun heitä arvostellaan

➡️ 10 % pystyy käyttämään negatiivisen palautteen positiivisesti hyödykseen.

Palautetaitoja kannattaa siis kehittää: on merkitystä kuinka muotoilee palautteensa toiselle ja kuinka filtteroi vastaanottamansa palautteen.

Palautekulttuurimme kaipaa virkistystä, ja muutos alkaa meistä jokaisesta itsestämme. Palautetta kaivataan, mutta meillä on haasteita sekä positiivisen palautteen ("ettei vaan pääse ylpistymään") ja rakentavan palautteen ("ettei vaan pahoita mieltään") antamisessa.

Tämä on ymmärrettävää, sillä useimmat meistä ovat saaneet tähän vain vähän opastusta ja harjoitusta. Palautteen antaminen ja saaminen ovat onneksi taitoja, joita voi kehittää.

Positiivisen palautteen antamisen rutiini on kaiken palautteen tärkeä perusta. Kyse on tasapainosta: tarvitaan keskimäärin 10 positiivista kumoamaan yksi negatiivinen. Kun palautekulttuurin perusta on luotu, myös korjaavan palautteen antaminen on helpompaa ja voi luottaa sen toimivuuteen.

Tässä koulutuksessa saat kaksi toimivaa mallia korjaavan palautteen antamiseen. Taito myös vastaanottaa palautetta on tärkeä oman kehittymisen kannalta. On tärkeää pystyä aidosti ottamaan vastaan positiviinen palaute ilman (sisäistäkään) torjuntaa. Ja on tärkeää osata filtteroida korjaava palaute, jos palautteen antajalla ei ole riittäviä palautetaitoja tai palaute osuu itsellä herkkään kohtaan.

Koulutuksen sisältö:

✅ Miten yleisesti suhtaudumme palautteeseen ja miten persoonallisuus vaikuttaa palautteenantoon ja vastaanottamiseen?

✅ Positiivinen odotus ja positiivinen palaute on tutkitusti vahva perusta onnistumiselle. Palautekulttuurin kehittämisen pohjana on vahva positiivisen palautteen kulttuuri.

✅ Jokainen on joskus mokannut ja "ansainnut" korjaavaa palautetta. Voit unohtaa läpinäkyvät ja kiusaannuttavat hampurilaismallit. Korjaavalle palautteelle on oikeasti olemassa toimivia malleja, jotka kunnioittavat toisen ajattelua.

✅ Korjaava palaute on yhtälailla lahja kuten positiivinenkin. Kuinka olla hyvä palautteen vastaanottaja? Opi vastaanottamaan, käsittelemään ja tarvittaessa suodattamaan saamasi palaute oman kehityksesi tueksi.

Saat koulutuksesta myös tallenteen ja luentomateriaalit käyttöösi vähintään 6kk ajaksi.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

8 marraskuuta, 2024

• Etätoteutus
  • Verkossa
  • suomi

Esihenkilöt, tiimivetäjät, johtajat, asiantuntijat.

Aikataulu

klo 12.30-16.00

Koulutuspaikka

Reaaliaikainen verkkokoulutus.

Leena Pakonen on kauppatieteiden maisteri ja opiskellut useita mentaali- ja
hyvinvointivalmennuksen valmentajakoulutuksia. Hän on toiminut asiantuntijatiimin esihenkilönä kansainvälisissä konserneissa yli 10 vuotta, ja mentaalivalmentajana sekä valmentajien kouluttajana myös reippaat 10 vuotta. Leena on vetänyt mm. 30 Rentoutusvalmentaja-koulutusta vuodesta 2018 alkaen. Yhdistettynä tämä kokemus tarjoaa vahvan osaamisen modernin työelämän haasteiden kampittamiseen.

Leena on ajattelultaan ihmisten kehittäjä, ja kouluttajana hän tarjoilee monimutkaiset teoriatiedot ymmärrettävästi ja käytännönläheisesti niin, että uuden tiedon omaksuminen on mahdollisimman sujuvaa ja helppoa.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 118€ (sis alv) / henkilö. Hintaan sisältyy reaaliaikainen verkkokoulutussessio ja jälkikäteen toimitettava tallenne luentomateriaaleineen. Tallenne on katsottavissa 6kk ajan.

Koulutus maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä maksukortilla tai Klarna-maksupalvelulla. Jos tarvitset laskun / verkkolaskun yrityksellesi tai työnantajallesi, voit varata paikan lähettämällä laskutustiedot sähköpostitse.

Haluatko tilata koulutuksen tilausryhmälle? Pyydä tarjous yhteydenottolomakkeella.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Palautetaidot haltuun? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Sponsoroitu