Palveluiden laadunhallinta, muotoilu ja parantaminen ISO 9001:2015 avulla
Palveluiden laatuajattelu on haastanut niin arjen työntekijöitä kuin laadunhallinnan ammattilaisiakin vuosikymmenien ajan. Viime vuosina rinnalle ovat nousseet pakkaa sekoittamaan asiakaslähtöisyyden, palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen käsitteet. Tässä koulutuksessa palveluiden näkökulma kytketään soveltaen ISO 9001:2015 standardin vaatimuksiin.
Kilpailun kasvaessa on tärkeämpää kuin koskaan, että palvelun laatu ja asiakaskokemus vastaavat kuluttajakäyttäytymisen ja toimintaympäristön muutoksiin sekä tunnetun laadunhallintamallin ISO 9001 vaatimuksiin. Koulutuksessa opitaan, että olennaisia asioita ovat käytännönläheiset työkalut, tehokas palvelun laadun ongelmien ratkaiseminen ja positiivisten asiakaskokemusten varmistaminen.
Miksi osallistua?
Osallistujana saat kattavan käsityksen siitä, kuinka palveluiden laadunhallinta ja palvelumuotoilu tukevat toisiaan erinomaisten palveluiden tuottamiseksi. Koulutus on tehokas kooste 2020-luvun palveluajattelusta sekä erilaisista apuvälineistä palvelutyön kehittämiseen.Saat kattavan käsityksen palveluista sekä niiden laadunhallinnasta ja muotoilusta
- Osaat kehittää palveluiden johtamista ja muotoilua ihmislähtöiseen suuntaan
- Opit ymmärtämään palveluiden elementtejä paremmin ja saat uutta virtaa niiden kehittämiseen
- Ymmärrät, kuinka voit lisätä palvelun laadunhallinnan ja muotoilun elementtejä olemassa olevaan ISO 9001:2015 laadunhallintajärjestelmään
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Palveluiden laadunhallinta, muotoilu ja parantaminen ISO 9001:2015 avulla, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu laatupäälliköille, palveluprosessien omistajille, palvelutiimien jäsenille, kehittämisvastuullisille, palveluista vastaaville johtajille, sisäisille auditoijille ja kaikille, joita kiinnostaa palveluiden muotoilun, kehittämisen ja uudistamisen näkökulma laadunhallintajärjestelmässä.
Aikataulu
9:00 Päivän avaus
- Palveluiden laatukäsitteitä
- Esimerkkejä palvelukokemuksista
- ISO 9001:2015 Palveluiden laadunhallinnan viitekehyksenä
- Organisaatio ja toimintaympäristö
- Palveluiden johtaminen
11:30 Lounastauko
12:30
- Palveluiden hallintajärjestelmän suunnittelu
- Tuki
- Toiminta
14:15 Kahvitauko
14:30
- Suorituskyvyn arviointi
- Palveluiden parantaminen
- Miten jatkaa tästä?
16 Koulutus päättyy
Kouluttaja
Jussi Moisio, Vanhempi Konsultti
Hanna Ahtola, Palvelumuotoilija
Kustannukset
Koulutuksen hinta on 650 € + alv. Hinta sisältää koulutuspäivän ja sähköisen kurssimateriaalin oppimisen tueksi.
Qualitas Fennica tekee koulutuksia myös organisaatiokohtaisesti ja juuri sinulle räätälöitynä. Kysy lisää ja pyydä tarjous!
Ota yhteyttä
Qualitas Fennica – jalostamme osaajista huippuja
Arter Oy suunnittelee Qualitas Fennica -tuotenimen alla avoimia ja organisaatiokohtaisia koulutuksia sekä pidempikestoisia valmennuksia. Koulutukset suunnitellaan yhdessä asiakkaiden kanssa heidän tarpeitaan ja heidän menestymistään tukeviksi. Yrityksellä on useiden vuosien ja tuhansien prosessi-, laadunhallinta- ja toimintajärjestelmäprojektien sekä arviointien kokemus teollisuudesta, terveydenhuollosta...
Lue lisää kouluttajasta Qualitas Fennica ja katso koulutustarjonta täältä