Etsi koulutusta 👉

Taitava asiakaspalvelija

Aluepro Oy, Verkossa
Kesto
2,5 tuntia
Hinta
290 - 350 EUR + alv 25,5 % (yht. 363,95 EUR, 439,25 EUR)
Seuraava toteutus
26 marraskuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
2,5 tuntia
Hinta
290 - 350 EUR + alv 25,5 % (yht. 363,95 EUR, 439,25 EUR)
Seuraava toteutus
26 marraskuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 290 EUR + alv 25,5 % / osallistuja

Taitava asiakaspalvelija

Aluekoulutus

Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Tämä valmennus toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!

  • Onko asiakas aina oikeassa?
  • Entä kun on huono päivä?
  • Kun mikään ei riitä?
  • Kun kerta kaikkiaan vaan puuduttaa?
  • Kyllä minä, mutta ne muut?
  • Se asiakas, joka saa minut näkemään punaista?

Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?

Kenelle

  • Asiakaspalvelutehtävissä toimiville
  • Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville
  • Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville.
  • Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida ja harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja.

Mikä hyöty?

Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin

  • Miten rakennat vahvan katteen sanapankkiin
  • Eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen
  • Kasa hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa

Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi.  Antin asiakaspalvelu-teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät millä vältät yleiset kompastuskivet.Osaat huomioidakäytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin. Koulutuksen tärkein antion saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona. Taitavampi asiakaspalvelija

  • Hyvä filosofia on kaiken perusta
  • Asenne kuljettaa
  • Puhuminen on kaiken keskiössä
  • Esitystyyli vaikuttaa

Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä

  • Parhaita käytäntöjä
  • Sudenkuopat

Ratkaiseva tekijä

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

26 marraskuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

26 marraskuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Aikataulu

klo 9:00-11:30

Kouluttaja

Antti Nevalainen.

Antti on todella suosittu kouluttaja ja puhuja, niin tapahtumissa kuin yritysten tilaisuuksissa. Antin kanssa kukaan ei saa mahdollisuutta katsella vain katsella maisemia, sen verran painavaa asiaa on ruokalistalla. Hauskuutta unohtamatta.

Kustannukset

290€ julkishallinto tai 350€ yksityinen sektori /hlö+ ALV 25,5 %

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Taitava asiakaspalvelija? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Aluepro Oy
Pasilankatu 2A
Helsinki

Ajankohtaista koulutusta alueiden kilpailukyvyn tueksi

Aluepro Oy suunnittelee, tarjoaa ja toteuttaa koulutuksia ja tapahtumia julkisille toimioille, yrityksille ja kolmannelle sektorille. Järjestämme ajankohtaisia lähi- ja etäkoulutuksia. Aluepro järjestää sekä avoimia ja räätälöityjä koulutuksia. Koulutusten ja tapahtumien tarkoitus on reagoida nopeasti asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin ja tukea heidän...

Lue lisää kouluttajasta Aluepro Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu