Yleinen arvonlisäverokanta nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen. Lue lisää täällä 👆

Etsi koulutusta 👉

MCE - Management Centre Europe

paikassa Brussels (+ 20 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

MCE - Management Centre Europe

MCE eli Management Centre Europe on koulutusorganisaatio, jonka pääkonttori sijaitsee Brysselissä, Belgiassa. Yli 95 vuoden kokemuksella organisaatio tarjoaa yli 130 koulutusohjelmaa yli 40 suuressa kaupungissa ympäri maailmaa ja verkossa.

MCE:n tavoite

MCE:n tavoitteena on auttaa johtajia kehittämään taitojaan ja itsetuntemustaan, jotta he voivat tehokkaasti johtaa yritystään ja tiimiään menestykseen nykypäivän VUCA-maailmassa (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity).

MCE:n koulutusohjelmat keskittyvät kolmen osa-alueen kehittämiseen:

1. Itsensä hallinta: itsensä ymmärtäminen, vahvuuksien ja heikkouksien tunnistaminen sekä erityisesti pehmeiden taitojen kehittäminen.
  2. Muiden johtaminen: tiimin jäsenten tukeminen ja motivointi, jotta he voivat saavuttaa parhaat mahdolliset tulokset.
  3. Yrityksen johtaminen: yritysstrategian ja suorituskyvyn taloudellisen puolen hallinta.

Johtamisen ja esihenkilötyön kurssit MCE:ssä

Koulutukset toteutetaan paikan päällä useissa Euroopan ja maailman kaupungeissa sekä etänä. Osallistujia tulee eri maista, ja MCE tarjoaa myös yrityskohtaisia ohjelmia, jotka on räätälöity vastaamaan asiakkaiden erityistarpeita. Koska avoimiin ohjelmiin osallistujat tulevat ympäri maailmaa, ne pidetään englanniksi, joten kielen hyvä hallinta on tarpeen. Ohjelmat painottavat opittujen taitojen käytännön soveltamista, jotta osallistujat voivat heti koulutuksen jälkeen jalkauttaa opit tehokkaasti omaan työhönsä.

Keskeisiä faktoja MCE:stä

• Yli 1700 asiakasyritystä vuodesta 1961
  • Yli 6200 räätälöityä valmennusratkaisua lähes 100 maassa
  • Yli 100 koulutusohjelman tarjonta
  • Lähes 10 000 inspiroitunutta johtajaa ja esihenkilöä vuosittain
  • Yli 10 000 000 koulutettua oppijaa vuodesta 1961
  • Listattu Top 20 johtamiskoulutusorganisaation joukkoon TrainingIndustry.com-sivustolla

Lisätietoja MCE:stä tai tämän koulutusorganisaation tarjoamista ohjelmista saat ottamalla yhteyttä yhteydenottolomakkeen avulla.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Henkilöstöhallinto / HR
Tiimityö Kesto Hinta Paikka Alkaa
Successfully Managing People 3 päivää 2 995 EUR Useita (10) Useita (5)
Johtaminen
5-Day Mini MBA 5 päivää 3 995 EUR Useita (11) Useita (10)
Leadership for Boosting Performance 4 päivää 4 995 EUR Useita (5) Useita (2)
Esihenkilökoulutus
Essentials of Management: For New Managers 2 päivää 1 995 EUR Useita (13) Useita (10)
Kommunikointitaidot
Neuvottelutaidot
Developing Personal Influence and Impact 4 päivää 3 995 EUR Useita (8) Useita (3)
Sosiaali- ja terveysala
Farmasia / Lääkeala
5-Day Mini MBA for the Pharmaceutical and Biotech Industries 5 päivää 4 295 EUR Useita (13) Useita (10)

Request information

Fill out your details.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Chaussee de la Hulpe 166
1170 Brussels