Yleinen arvonlisäverokanta nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen. Lue lisää täällä 👆

Etsi koulutusta 👉

Leadership for Boosting Performance

MCE - Management Centre Europe, paikassa Barcelona (+4 sijaintia)
Kesto
4 päivää
Hinta
4 995 EUR + alv 20 %
Seuraava toteutus
23 syyskuuta, 2024 (+3 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Tilauskoulutus
Koulutuskieli
englanti
Kesto
4 päivää
Hinta
4 995 EUR + alv 20 %
Seuraava toteutus
23 syyskuuta, 2024 (+3 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Tilauskoulutus
Koulutuskieli
englanti
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Leadership for Boosting Performance

Identify Your Three Drivers for Stand-out Performance

As a senior executive in an international organization, you are responsible for the overall performance of the organization or division. Leadership in current world is complex and consists of many different dimensions. 

But where do you focus your efforts? There is no one-size-fits-all strategy or approach. Where you focus depends on your organization, on your environment, on your strategy, on your vision. To be successful, you should try to focus on only three key areas maximum. In this programme, you will explore all the key dimensions of our new model of leadership and decide on the 3 key areas for your organization.  Depending on the chosen dimension, recipes to succeed will be very different.

Highlights:

  • Receive your copy of “What Leadership is For: Identifying the Three Drivers for Stand-Out Performance”
  • Explore the 12 drivers of leadership in today’s world
  • Choose your 3 focus areas and build your leadership plan

KEY COMPETENCES:

  • Executive leadership
  • Strategic thinking
  • Strategy execution
  • Diversity & inclusion,
  • Digital transformation
  • Customer focus
  • Operational excellence
  • Partnership skills
  • Employee engagement

You will learn :

  • Align teams on key drivers of your leadership
  • Move from strategy, vision, objectives to out-performance
  • Inspire a shared corporate vision
  • Learn how to digitalize with humans
  • Become a bold and responsible leader
  • Develop your innovation culture
  • Understand customer intimacy
  • Build growth mindset
  • Implement your DEIB strategy

Tunnista kolme avaintekijää, jotka ajavat sinua suoriutumaan erinomaisesti

Kansainvälisen organisaation johtajana vastaat organisaation tai osaston kokonaisvaltaisesta suorituskyvystä. Johtajuus nykypäivän maailmassa on monimutkaista ja koostuu monista eri ulottuvuuksista. Mutta mihin keskität ponnistelusi?

Ei ole olemassa yhtä yleispätevää strategiaa tai lähestymistapaa. Keskittyminen riippuu organisaatiostasi, ympäristöstäsi, strategiastasi ja visiostasi. Onnistumisen kannalta sinun tulisi keskittyä enintään kolmeen keskeiseen alueeseen. Tässä ohjelmassa tutustut uuden johtajuusmallimme kaikkiin avainulottuvuuksiin ja päätät, mitkä kolme keskeistä aluetta valitset organisaatiollesi. Valitusta ulottuvuudesta riippuen menestyksen reseptit ovat hyvin erilaisia.

Kohokohdat:

  • Saat oman kopiosi kirjasta "What Leadership is For: Identifying the Three Drivers for Stand-Out Performance"
  • Tutustu johtajuuden 12 keskeiseen tekijään nykypäivän maailmassa
  • Valitse omat kolme keskittymiskohdettasi ja rakenna johtajuussuunnitelmasi

KESKEISET OSAAMISALUEET:

  • Johtajuus ylimmällä tasolla
  • Strateginen ajattelu
  • Strategian toimeenpano
  • Monimuotoisuus ja osallisuus
  • Digitaalinen transformaatio
  • Asiakaskeskeisyys
  • Operatiivinen huippuosaaminen
  • Kumppanuustaidot
  • Työntekijöiden sitouttaminen

Opit:

  • Sovittamaan tiimit johtajuutesi keskeisiin ajureihin
  • Siirtymään strategiasta, visiosta ja tavoitteista erinomaiseen suorituskykyyn
  • Inspiroimaan jaetun yritysvision
  • Oppimaan, kuinka digitalisoida inhimillisesti
  • Tulemaan rohkeaksi ja vastuulliseksi johtajaksi
  • Kehittämään innovaatiokulttuuria
  • Ymmärtämään asiakasläheisyyttä
  • Rakentamaan kasvun asennetta
  • Toteuttamaan DEIB-strategiasi (monimuotoisuus, osallisuus, tasa-arvo ja yhteenkuuluvuus)

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Leadership for Boosting Performance, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Upcoming start dates / Seuraavat toteutukset

Tulossa 3 toteutusta

23 syyskuuta, 2024

  • Lähiopetus
  • Frankfurt
  • englanti

18 marraskuuta, 2024

  • Lähiopetus
  • Amsterdam
  • englanti

contact us to know more about this program

  • Tilauskoulutus
  • Europe

Target group / Kohderyhmä

You are a senior leader and a manager of managers. You are responsible for the overall strategy in your department, team or organization. You are faced with many executive challenges in your role.  You want to boost the performance of your organization, division or department.

Typical Participants:

Senior Managers


Olet johtava esihenkilö ja johdat muita esihenkilöitä. Olet vastuussa osastosi, tiimisi tai organisaatiosi kokonaisstrategiasta. Kohtaat monia johtotason haasteita roolissasi. Haluat parantaa organisaatiosi, osastosi tai tiimisi suorituskykyä.

Tyypilliset osallistujat:

Ylemmän tason esihenkilöt / johtajat

Program / Aikataulu

Leadership for Boosting Performance is a 4-day or 8 live online sessions hands-on training programme.

MODULES:

  1. Leadership Model – identifying your three drivers
    1. Understanding the overall concept
    2. Exploring the quadrants and 12 potential drivers
    3. Where is your organization today
  2. Leadership for Growth
    1. Growth mindset
    2. Accelerated growth
    3. Going beyond the constraints of scale
    4. Who is going to follow?
    5. Securing the value
  3. Leadership for Innovation
    1. The innovation radar
    2. Red ocean, blue ocean
    3. Better innovation
    4. The possibility gap
    5. Creative culture
    6. Getting everyone involved
  4. Leadership for Partnerships
    1. Innovation partnerships
    2. Growth partnerships
    3. Partnership skills
    4. Three degrees of partnership
  5. Leadership for Strategy Execution
    1. Misaligned value in organizations
    2. The discipline of market leaders
    3. Moving from strategy to performance
    4. The strategy house
    5. The execution framework
  6. Leadership for Effectiveness
    1. The core competencies of effectiveness
    2. The billion-dollar turnaround
    3. Being bold and responsible
  7. Leadership for Digitalization
    1. Digital experiences
    2. Data, analytics, and processes
    3. Cross-functional teams
    4. Design principles
    5. Digitalizing with humans
  8. Leadership for Employee Experience
    1. A more human deal
    2. Design thinking
    3. Creating an employee experience
    4. Purposive employees
    5. Strategic transformations and metrics
  9. Leadership for Diversity and Inclusion
    1. Commitment and impact
    2. Breaking down invisible walls
    3. Transformational models
    4. Metrics
    5. Implementing DEIB
  10. Leadership for Inspiration
    1. Inspiring a shared vision
    2. Becoming inspiring and inspirational models
    3. Cascading inspiration
    4. Leadership presence
  11. Leadership for Customer Focus
    1. Bad profits, good profits
    2. The paradox of growth
    3. A seamless experience
    4. Business metrics
    5. Turning numbers into behaviours
  12. Leadership for Brands
    1. Classic brands caught in the middle
    2. New brands, value discipline and becoming number one
    3. Brand definition
    4. Brand implementation
  13. Leadership for Personalization
    1. Customer intimacy
    2. Personalization as standard
    3. Intelligent customer engines
    4. Managing personalization
    5. Designing the experience
    6. Data analytics
    7. Winning with AI
  14. Leadership without Authority
    1. Creating your power base
    2. Organizationally savvy
    3. Positive emotions
    4. MCE models and frameworks
    5. Persuasion
  15. Choosing your 3 Focus Areas

 Where do you want to be and how to get there : Action plan

Request information / Ota yhteyttä

Request information

Fill out your details.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
MCE - Management Centre Europe
Chaussee de la Hulpe 166
1170 Brussels

MCE:n tavoite

MCE eli Management Centre Europe on koulutusorganisaatio, jonka pääkonttori sijaitsee Brysselissä, Belgiassa. Yli 95 vuoden kokemuksella organisaatio tarjoaa yli 130 koulutusohjelmaa yli 40 suuressa kaupungissa ympäri maailmaa ja verkossa. MCE:n tavoitteena on auttaa johtajia kehittämään taitojaan ja itsetuntemustaan, jotta he...

Lue lisää kouluttajasta MCE - Management Centre Europe ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu