Etsi koulutusta 👉

Puhe-Judon™ peruskurssi

Kesto
4 tuntia
Hinta
690 EUR + alv 25,5 % (yht. 865,95 EUR)
Seuraava toteutus
11 helmikuuta, 2025 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
4 tuntia
Hinta
690 EUR + alv 25,5 % (yht. 865,95 EUR)
Seuraava toteutus
11 helmikuuta, 2025 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 690 EUR + alv 25,5 % / osallistuja

Puhe-Judon™ peruskurssi

Puhe-Judo

Tämän koulutuksen jälkeen osaat hoitaa haastavat vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutilanteet hallitusti ja ammattimaisesti!

Tilaisuudessa keskitytään kasvokkain ja puhelimessa tapahtuvaan viestintään ja vuorovaikutukseen tilanteissa, joissa vastapuoli on kiihtynyt, turhautunut, vihainen, pettynyt tai jonkin muun tunnekuohun vallassa, ja jolloin normaali viestintä sekä faktatietoihin perustuva selittäminen ei rauhoita vastapuolta.

Koulutuksessa opitaan koko haastavan palvelutilanteen hoitamisen draaman kaari aloituksesta rauhoittelun ja ratkaisun etsimisen kautta tyylikkääseen tilanteen päättämiseen. Opittujen taitojen ja tekniikoiden avulla parannetaan myös osallistujan työssä jaksamista ja työhyvinvointia, sekä vähennetään eskaloituvien konfliktien määrää omassa organisaatiossa.

Osallistu koulutukseen ja hanki hyvät valmiudet selvitä ammattimaisesti haastavista kohtaamis- ja vuorovaikutustilanteista!

Kurssipalautetta

"Tero Ålander on hyvä puhuja ja miellyttävä kuunnella. Elävät esimerkit värittävät hyvin sisältöä ja kiva, että hän ottaa esiin haastavien asiakastilanteiden eri näkökulmia - asiakas, tiimi, sähköinen asiakaspalvelu."

"Kaikki oli todella onnistunutta, hyvä ja kattava sisältö tauotukset ja hyvä, osaava kouluttaja, jota jaksoi mielellään kuunnella koko pitkän koulutuksen ajan."

"Selkeäsanainen ja konkreettinen kouluttaja, jota oli miellyttävä kuunnella."

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

11 helmikuuta, 2025

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Puhe-Judo™ on hyödyllinen taito kaikille asiakaspalvelutehtävissä toimiville ammattilaisille, jotka saattavat työssään kohdata vaikeita ja haastavia viestintä- ja kohtaamistilanteita.

Aikataulu

11.55
Etäosallistujien yhteyden avaus

12.00
Tervetuloa!
Janne Kettunen, Kauppakamarin Koulutus

12.05
Haastavien tilanteiden hallinta vuorovaikutuksen keinoin

  • Mistä tekijöistä asiakkaan pettymys tai haastava käytös voi johtua – voiko tekijöihin vaikuttaa
  • Tunnetilojen purkaminen ja hallitseminen tehokkaasti – voinko olla asiakkaan kanssa tunnetasolla samaa mieltä?
  • Kuuntelu ja kohtelu – yksinkertaisilla keinoilla kohti onnistunutta viestintää
  • Miten asetetaan ammattimaisesti asiakkaan käytökselle tai vaatimuksille rajat

12.50
tauko

13.00

  • Mitä tarkoittaa ammattimainen suhtautuminen viestinnällisiin konflikteihin ja mitä sillä voi saavuttaa
  • Miten ammattilainen valmistautuu haasteellisiin viestintätilanteisiin
  • Miten hallita omia tunteita vaikeissa palvelu- ja viestintätilanteissa
  • Assertiivisuuden eli oikeanlaisen ja jämäkkyyden merkitys viestinnän onnistumisessa

13.50
tauko

14.10

  • Mitä "Aggressio-oppineen" kohtaamisesta pitäisi tietää, jotta tilanne voidaan hallita
  • Mitä ovat taistelurituaalit ja miten niiden tunnistaminen auttaa haastavissa viestintätilanteissa
  • Ensivaikutelman ja ennakkoasenteiden vaikutus tilanteen hallintaan
  • Kehonkielen taikaa – mitä ovat rauhoittavat eleet?

15.00
tauko

15.10

  • Miltä ammattilainen näyttää ja kuulostaa haastavissa vuorovaikutus- ja viestintätilanteissa
  • Miten ja mitä ei kannata sanoa – miten pystyn tunnistamaan ja välttämään näitä sudenkuoppia
  • Draaman kaari: aloitus, rauhoittelu, ratkaisun etsiminen ja tilanteen tyylikäs päättäminen
  • Jokaiselle jotakin: Puhe-Judon™ helposti muistettavat peruslauseet, tekniikat ja askelkuviot

asiantuntija, kouluttaja Tero Ålander, Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

16.00
Koulutus päättyy

Kouluttaja

Kouluttajana toimii asiantuntija, kouluttaja Tero Ålander Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy:stä.

Kustannukset

Hinta 690€ + alv 25,5%

Jäsenetuhinta 490€ + alv 25,5%

Kauppakamarin Koulutus somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Puhe-Judon™ peruskurssi? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Kauppakamarin Koulutus
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...

Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu