Etsi koulutusta 👉

Kirjallinen reklamaatio – miten vastaat oikein?

Kesto
3 tuntia
Hinta
690 EUR + alv 25,5 % (yht. 865,95 EUR)
Seuraava toteutus
24 huhtikuuta, 2025 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
3 tuntia
Hinta
690 EUR + alv 25,5 % (yht. 865,95 EUR)
Seuraava toteutus
24 huhtikuuta, 2025 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 690 EUR + alv 25,5 % / osallistuja

Kirjallinen reklamaatio – miten vastaat oikein?

Mies vastaa reklamaatioon.

Miten kannattaa vastata kirjallisiin reklamaatioihin oikeaoppisesti?

Tässä koulutuksessa saat hyviä ja käytännönläheisiä vinkkejä siihen, millä tavalla sähköpostitse, chatin tai somen kautta tulleisiin reklamaatioihin kannattaa vastata.

Tilaisuudessa käydään läpi harjoituksia, joista oppii, mitä sanoja kannattaa suosia ja mitä välttää sekä millaisia lauserakenteita ja ilmauksia on sopivaa käyttää.

Organisaatiolle voi tulla reklamaatioita kirjallisesti esimerkiksi sähköpostin, chatin tai somen kautta. Välillä reklamaatioihin on vastattava hyvinkin nopeasti, jolloin vastauksen rakennetta ja sisältöä ei ehdi miettimään pitkään. Sen takia onkin hyvä pohtia jo etukäteen omalle organisaatiolle erilaisia vastausmalleja, joita voi hyödyntää tilanteissa, joissa vaaditaan nopeaa reagointia.

Koulutuksen hyödyt

  • opit vastaamaan johdonmukaisesti ja ystävällisesti sopivia ilmaisuja käyttäen
  • saat ohjeet selkeän ja hyvän vastauksen laatimiseen
  • osaat laatia valmiita vastausmallipohjia erilaisten tilanteiden varalle jatkossakin

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

24 huhtikuuta, 2025

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Kaikille, jotka laativat kirjallisia vastauksia reklamaatioihin eri kanavissa.

Aikataulu

9.00 Kirjallinen reklamaatio – miten vastaat oikein?

  • Selkeän ja hyvän vastauksen rakenne
  • Vastausmallien hyödyntäminen
  • Käytännön harjoituksia

12.00 Tilaisuus päättyy

Kouluttaja

Kouluttajana toimii viestinnän kouluttaja Taina Parviainen Helsingin seudun kauppakamarista.

FM, KTK Taina Parviainen työskentelee Kauppakamarilla KauppakamariTieto-palvelun päätoimittajana ja johtamisen, myynnin, markkinoinnin ja viestinnän kirjojen tuottajana. 

Parviainen kouluttaa muun muassa asiakas- ja työyhteisöviestinnän aiheista sekä hyvästä vuorovaikutuksesta. Hänen asiakasviestinnän koulutuksissaan keskitytään muun muassa hankaliin viesteihin vastaamiseen, erilaisten reklamaatiotyylien tunnistamiseen ja organisaation viestinnän yhdenmukaistamiseen.

Kustannukset

Hinta: 690,00 € + alv 25,5%

Jäsenetuhinta: 490,00 € + 25,5%

Kauppakamarin Koulutus somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Kirjallinen reklamaatio – miten vastaat oikein?? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Kauppakamarin Koulutus
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...

Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu