Yleinen arvonlisäverokanta nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen. Lue lisää täällä 👆

Etsi koulutusta 👉

Muutos- ja tavoitejohtamisen neurologiset tasot

Kesto
3 tuntia
79,03 EUR + alv 25,5 % (yht. 99,19 EUR)
Seuraava toteutus
11 syyskuuta, 2024 katso lisätiedot
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.9.2024
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kesto
3 tuntia
79,03 EUR + alv 25,5 % (yht. 99,19 EUR)
Seuraava toteutus
11 syyskuuta, 2024 katso lisätiedot
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.9.2024
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
alkaen 79,03 EUR + alv 25,5 % / osallistuja

Muutos- ja tavoitejohtamisen neurologiset tasot

Intravia Valmennus oy

Einstein sanoi, että ongelmaa ei voi ratkaista samalla tasolla, jolla se on luotu.

Neurologisten tasojen malli tarjoaa luovan ja tehokkaan menetelmän muutosprosessien ja tavoitteiden kirkastamiseen. Tätä ajattelun ja toiminnan tarkastelun mallia käytetään kansainvälisesti itsensäjohtamisessa, esihenkilötyössä ja tiimien johtamisessa.

Mentaalivalmentajana olen hyödyntänyt mallia mm. tiimivalmennuksissa, valmennusasiakkaiden motivaation vahvistamisessa, ajanhallinnan selkiyttämisessä, uravalmennuksissa ja myös omissa henkilökohtaisissa haasteissa.

Saat koulutuksessa monipuolisen työkalun asiantuntijatyön ja/tai esihenkilötyön tueksi, itsesijohtamiseen ja muihin arjen tilanteisiin, jossa tarvitaan ajatusten ja toiminnan selkiytystä sekä uusia näkökulmia. Opit hyödyntämään mallia itsenäisesti ja ohjaamaan sen myös muille esimerkiksi tiimipalaverissa.

Koulutuksen sisältö:

• Kuinka mielemme toimii: ajattelun eri tasot ja vaikutus toimintaan, muutosvastarintaan ja motivaatioon
  • Neurologisten tasojen mallin esittely
  • Käytännön harjoitus neurologisten tasojen hyödyntämisestä itsensäjohtamisessa
  • Soveltaminen tiimityöskentelyssä
  • Muita inspiroivia sovellusesimerkkejä käytännön elämästä

Saat koulutuksesta myös tallenteen ja luentomateriaalit käyttöösi vähintään 6kk ajaksi.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

11 syyskuuta, 2024

• Etätoteutus
  • Verkossa
  • suomi
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.9.2024

Kohderyhmä

Esihenkilöt, tiiminvetäjät, johtajat, asiantuntijat

Aikataulu

klo 13-16

Kouluttaja

Leena Pakonen on kauppatieteiden maisteri ja opiskellut useita mentaali- ja
hyvinvointivalmennuksen valmentajakoulutuksia. Hän on toiminut asiantuntijatiimin esihenkilönä kansainvälisissä konserneissa yli 10 vuotta, ja mentaalivalmentajana sekä valmentajien kouluttajana myös reippaat 10 vuotta. Leena on vetänyt mm. 30 Rentoutusvalmentaja-koulutusta vuodesta 2018 alkaen. Yhdistettynä tämä kokemus tarjoaa vahvan osaamisen modernin työelämän haasteiden kampittamiseen.

Leena on ajattelultaan ihmisten kehittäjä, ja kouluttajana hän tarjoilee monimutkaiset teoriatiedot ymmärrettävästi ja käytännönläheisesti niin, että uuden tiedon omaksuminen on mahdollisimman sujuvaa ja helppoa.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 98€ (sis alv) / henkilö.

Haluatko tilata koulutuksen tilausryhmälle? Pyydä tarjous yhteydenottolomakkeella.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Muutos- ja tavoitejohtamisen neurologiset tasot? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Sponsoroitu