Yleinen arvonlisäverokanta nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen. Lue lisää täällä 👆

Etsi koulutusta 👉

Totti Karpela: Kun paha mieli purkautuu chatin tai puhelun välityksellä

Kesto
4 tuntia
Hinta
665 EUR + alv 25,5 % (yht. 834,58 EUR)
Seuraava toteutus
10 lokakuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
4 tuntia
Hinta
665 EUR + alv 25,5 % (yht. 834,58 EUR)
Seuraava toteutus
10 lokakuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 665 EUR + alv 25,5 % / osallistuja

Totti Karpela: Kun paha mieli purkautuu chatin tai puhelun välityksellä

 Totti Karpela: Kun paha mieli purkautuu chatin tai puhelun välityksellä - striimi

Kun chat- tai puhelinpalvelu on ruuhkautunut, palvelutilanteeseen käytettävä aika kortilla ja asiakkaita jatkuvaksi jonoksi saakka odottamassa, saattaa asiakas olla voimakkaan tunnetilan vallassa jo ennen kuin palvelutilanne on alkanutkaan.

Miten ammattilainen avaa pelin, saa tilanteen haltuun, ratkaisee ja päättää kohtaamisen onnistuneesti tällaisessa tilanteessa?

Asiakaspalvelijat ovat monesti kovien työpaineiden keskellä ja saavat valitettavasti samalla osansa ihmisten stressistä, huolista ja peloista. Pahimmillaan sähköinen viestintä asiakkaiden suunnalta voi olla osittain jopa avoimen vihamielistä, kun monet kamppailevat oman jaksamisensa kanssa niin arjessa kuin työssään. 

Asiakkaan onnistunut kohtaaminen haastavissa ja tunnepitoisissa tilanteissa edellyttää erityistä herkkyyttä ja vuorovaikutusosaamista - rautaisen palveluasenteen lisäksi.

Tässä koulutuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja, miten hallitset tunnepitoisia ja haastavia palvelutilanteita  - omaa jaksamista unohtamatta. 

Koulutuksessa käytetään lukuisia tapausesimerkkejä.

Kurssipalautetta

Hyvin valmistettu koulutus. Osui minun  kohdalla ainakin nappiin. Totti Karpelan koulutukset ovat aina laadukkaita. 

Mielenkiintoinen aihe ja hyvin esitetty.

Totti Karpela oli hyvä kouluttaja, sai pidettyä kuulijan mielenkiinnon yllä.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

10 lokakuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka tekevät asiakaspalvelutyötä sähköisissä kanavissa. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.

Aikataulu

11.50
Yhteyden avaus etäosallistujille

12.00
Kun paha mieli purkautuu chatin tai puhelun välityksellä

  • Valitusten tärkeä rooli
  • Viisi erilaista valittajatyyppiä
  • Valitusten ja reklamaatioiden tärkeä merkitys organisaatioille
  • Entä sitten kun asiakkaan käytös ylittää hyvän käytöksen rajat?
  • Mitä jos asiakas uhkailee?
  • Oman ammatillisuuden säilyttäminen
  • Miksi oma viestintä joskus epäonnistuu?
  • Miksi sähköisessä viestinnässä on helppoa kiukutella?
  • Aidon kuuntelun haasteet
  • Hyvän sähköisen viestinnän edellytykset
  • Asiakkaan mielialaan vaikuttaminen
  • Puhe-Judon perusteet
  • Tuotko viestinnässäsi esille ratkaisuja vai pelkkiä ongelmia?
  • Ensivaikutelman avulla eteenpäin
  • Neliportainen rauhoittelun malli
  • Miten säilyttää työvire henkisesti raskaan chat-keskustelun tai puhelun jälkeen?

pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy

16.00            
Tilaisuus päättyy

Kouluttaja

Totti Karpela
TJ
Mielenrauha koulutuspalvelut Oy

Kustannukset

JÄSENETUHINTA 465,00 € (+ALV 25,5 %)

HINTA 665,00 € (+ALV 25,5 %)

Kauppakamarin Koulutus somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Totti Karpela: Kun paha mieli purkautuu chatin tai puhelun välityksellä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Kauppakamarin Koulutus
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...

Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu