HRD
Answer:
Hei,
ja kiitos kysymyksestäsi! Osuitpa ajankohtaiseen aiheeseen.
HRD tulee sanoista Human Resources Development ja on suomeksi käännettynä henkilöstön kehittämistä.
HR eli henkilöstöhallinto on organisaatioiden ja yritysten toiminto, joka huolehtii työntekijöihin liittyvistä asioista. HR-tehtävissä työskentelevä henkilö voi työskennellä sellaisten asiaoiden parissa kuin rekrytointi, työsopimukset ja työhyvinvointi – eli erilaisista henkilöstö- ja organisaatiokysymyksistä on kyse.
Tähän kun lisätään "D" eli kehittämisaspekti, tarkentuu työnkuva henkilöstön osaamisen kehittämiseen. Osaamisen kehittämisestä ja sen eri tavoista voit lukea lisää täältä.
Jos henkilöstöhallinnon koulutukset kiinnostavat, kurkkaa ehdottomasti tänne:
Henkilöstöhallinnon koulutukset
Terveisin,
koulutus.fi