Turvallinen kohtaaminen - Erityiset piirteet käyttäytymisen takana
Koulutus on suunnattu palvelualoilla työskenteleville ketkä kohtaavat paljon erilaisia asiakasryhmiä arjessaan. Koulutus lisää työyhteisölle laadukasta ja vastuullista asiakaspalvelu osaamista erityisryhmien parissa ja tällöin omaa epävarmuutta ja pelkoa ei tarvitse viedä fyysisen voimankäytön taakse.
Teemat
- Erityiset piirteet käyttäytymisen takana
- Onnistunut kohtaaminen ja kommunikointi
- Turvallisuus
Koulutuksen tarkempi sisältö
- Ennakointi ja vuorovaikutuksen merkitys
- Miten tunnistaa erityisryhmäläinen
- Miten lähestyä eritysryhmäläistä
- Miten kommunikoida
- Miten toimia haastavissa tilanteissa
- Toiminnan ohjaus
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Turvallinen kohtaaminen - Erityiset piirteet käyttäytymisen takana, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Ota yhteyttä
Yhdenvertaisuus on osaamisen arvoista
Live&Learn yhdistää KirsiConsulting Oy:n pitkän kokemuksen ja osaamisen neuropsykiatrisen Nepsy-koulutusalan asiantuntijana sekä Live-säätiön osaamisen mm. erityisopetuksen, monimuotoisuuden ja turvallisuuskulttuurin monipuolisena osaajana. Live&Learn tarjoaa laadukkaita asiantuntijapalveluita koulutuksen, valmennuksen, ja konsultoinnin alalla. Yhdessä voimme tarjota asiakkaillemme entistä monipuolisempia ja räätälöidympiä palveluita, jotka vastaavat nykypäivän...
Lue lisää kouluttajasta Live&Learn Oy ja katso koulutustarjonta täältä