Systemaattinen asiakkuuksien johtaminen
Systemaattisuus luo selkeyttä ja selkeys lisää mahdollisuuksia onnistua. Kasvata yrityksesi kilpailuetua! Koulutuksen tavoitteena on antaa vinkkejä, miten tunnistaa erilaisia asiakasryhmiä ja niille ominaisia piirteitä, miten rakentaa satunnaisista asiakkaista kestäviä kumppanuuksia ja siten kestävää tuloksellista tekemistä.
Koulutuksen tavoite:
Koulutuksen tavoitteena on lisätä ymmärrystä systemaattisen asiakkuuksien johtamisen merkityksestä. Koulutus perehtyy erilaisten asiakasryhmien ja niiden tarpeiden tunnistamiseen. Tavoitteena on oppia, miten satunnaisista asiakkaista rakennetaan kestäviä kumppanuuksia ja saadaan aikaan kestävää tuloksellista tekemistä.
Koulutuksen sisältö:
- Mitä tarkoitetaan systemaattisella asiakastyöllä ja sen johtamisella?
- Asiakaskohderyhmien ominaispiirteet ja niiden erilaiset tarpeet.
- Systemaattinen asiakastyö ja sen johtaminen
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Systemaattinen asiakkuuksien johtaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Koulutus sopii esihenkilöille ja ylimmälle johdolle.
Aikataulu
6.2.2024 klo 14-16
Kouluttaja
Henna Väätäinen on oikeustieteen maisteri ja varatuomari. Henna on onnistumishakuisen organisaation väitöskirjatutkija. Työurallaan Henna on toiminut mm. kehitysjohtajana, liiketoimintajohtajana ja kaupungin lakimiehenä. Henna on strategisen ajattelun ammattilainen, joka on työurallaan luonut kestävää johtamista, kasvua ja hyvinvointia. Strategisen työskentelyn, yritysten valmentamisen ja organisaation sisäisen kehittämisen kokemusta on kertynyt yli 20 vuoden ajalta. Hänen vahvuutenansa on kyky kuunnella, suunnitella ja johtaa muutosprosesseja hyödyntäen kouluttamista ja valmentavia metodeja. Kouluttajana Henna saa kiitosta käytännönläheisestä lähestymistavastaan.
Kustannukset
390 EUR + ALV
Eduhouse somessa
Ota yhteyttä
Kehitä henkilöstösi osaamista monipuolisilla koulutuksilla
Eduhouse Oy on voimakasta kasvua tekevä koulutusorganisaatio, jonka toiminnan kulmakiviä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Kehitämme palveluamme erityisesti niille, joilla on niukasti aikaa, mutta tarve pitää osaamisensa ajan tasalla. Eduhouse Oy:n jatkuvan koulutuksen malli auttaa vahvistamaan koko organisaation, tiimin tai...
Lue lisää kouluttajasta Eduhouse Oy ja katso koulutustarjonta täältä