MB-220 Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (Journeys) Functional Consultant
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys (Dynamics 365 Marketing) kurssilla keskitytään opettelemaan tarvittavat taidot Dynamics 365 -markkinointisovelluksen suunnitteluun, mukauttamiseen, käyttöönottoon ja hallintaan. Kurssilla käydään myös, miten käyttää Microsoftin markkinointitekniikoita ja -työkaluja liiketoiminnan markkinoinnin kehittämiseen.
Osallistujat oppivat myös käyttämään Dynamics 365 Customer Insights – Journeysin hallintatyökaluja, kuten sähköpostikampanjoiden, webinaarien ja tapahtumien suunnittelutyökaluja sekä dynaamisten markkinointikampanjoiden luomista.
Kurssin sisältö
Module 1: Configure Dynamics365 Customer Insights – Journeys
- Set up and manage Dynamics 365 Marketing
- Configure marketing settings
- Domain authentication, email best practices, and GDPR
- Manage assets and content settings
Module 2: Manage customers in Dynamics365 Customer Insights – Journeys
- Manage accounts and contacts
- Create and manage leads
Module 3: Manage marketing forms and pages
- Manage marketing forms
- Manage marketing pages
Module 4: Manage segments and subscription centers
- Create and manage segments
- Manage subscription centers and double opt-in
Module 5: Manage emails and journeys in outbound marketing
- Create marketing emails in outbound marketing
- Create outbound customer journeys
- Manage website visits, redirect URLs, and social postings
Module 6: Manage emails and journeys in real-time marketing
- Create marketing emails in real-time marketing
- Create text messages and push notifications in real-time marketing
- Create journeys in real-time marketing
Module 7: Manage events in Dynamics365 Customer Insights – Journeys
- Create an on-site event
- Create a webinar event
- Promote and manage events
- Advanced event management features
Module 8: Create surveys with Dynamics 365 Customer Voice
- Create a survey project
- Create surveys with Dynamics 365 Customer Voice
- Send Dynamics 365 Customer Voice surveys
Module 9: Analyze insights in Dynamics365 Customer Insights – Journeys
- Evaluate marketing initiatives with analytics
- Interpret analytics in real-time marketing
- Review the marketing calendar
Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Markkinoinnista ja markkinoinnin prosesseista kiinnostuneille, jotka haluavat ottaa kaiken irti markkinointiautomaatiojärjestelmästä.
Kurssin esitietovaatimukset
Kurssille osallistuvalla on hyötyä seuraavista:
- Kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä
- Markkinointiprosessien tuntemus
Tutkinto, todistus ym.
Kurssin suorittamisen jälkeen osallistujat osaavat hyödyntää Dynamics 365 -markkinointisovellusta liiketoiminnan markkinoinnin kehittämisessä. Kurssi valmentaa osaltaan sertifiointitestiin Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (Journeys) Functional Consultant.
Kouluttaja
Juha Huttunen
Juhalla on yli 20 vuoden IT-alan kokemus. Juha on Microsoft sertifioitu kouluttava konsultti ja pilvimaailmassa hän keskittyy pääasiassa Power Platform arkkitehtuuriin ja Dynamics 365 CE järjestelmiin.
Kustannukset
1290 € + alv 24 %
Yhteydenottopyyntö
Kaikki Adobe-monimediaosaaminen sekä Microsoft-teknologioiden koulutukset samasta osoitteesta
Corellia on julkaisu-, viestintä-, ja markkinointityötä tekevien sekä ICT-asiantuntijoiden ja raportoinnin ammattilaisten koulutus-, konsultointi- ja avunantokumppani. Corellia on Microsoftin ja Adoben tuotteiden sekä teknologioiden koulutuskumppani kaiken kokoisille yrityksille. Lisäksi Corellia auttaa asiakkaita WordPressin, web-suunnittelun ja tekniikoiden, videon ja animaation, digimarkkinoinnin...
Lue lisää kouluttajasta Corellia Helsinki Oy ja katso koulutustarjonta täältä