Etsi koulutusta 👉

Olet hallitsevasti vihreä persoona!

Olet hallitsevasti vihreä persoona!

Vihreä persoona on...

ystävällinen ja avulias, todellinen tiimipelaaja. Teet työsi huolellisesti, vaikka homma voikin mennä joskus toisten mielestä hieman kiertelyn ja kaartelun puolelle. Olet kärsivällinen, lojaali ja hyvä kuuntelija. Stressaannut kuitenkin melko helposti – niin itsesi kuin muiden puolesta. Kannat taakkaa toisinaan hieman liian helposti myös toisten puolesta. Tarvitset tilaa ja aikaa valmistautumiselle, sillä olet varovainen ja turvallisuushakuinen. Et juurikaan pidä muutoksesta.

Vihreän persoonan tunnusmerkkejä – tunnistatko itsesi?

Minut saa syttymään... turvallisuus, tasaisuus ja varmuus. Tarvitsen aikaa sopeutuaksesi muutoksiin. Etsin pitkäkestoisia suhteita ja vakautta elämääni. Hyvät, mielekkäät keskustelut teekupin ja tuopin äärellä ovat parasta."

Minua turhauttaa eniten... konfliktit – välttelen niitä kuin ruttoa! En pidä myöskään nopeista muutoksista tai epäselvistä ohjeista. Epävarmat olot töissä ja nopeita ratkaisuja vaativat tilanteet saavat minut varpailleni. Kiivaat tyypit, jotka yrittävät jyrätä minua ja päätöksiäni.

Haluan tulla kohdatuksi... maltilla. Anna minulle aikaa puhua tai tehdä työni kunnolla, haluan viedä aina loppun sen, minkä olen aloittanut. Anna minulle vaihtoehtoja, kuuntele ajatuksiani ja yritä olla painostamatta minua tuloksiin tai dominoida minua. Ole aina lojaali. Kun ympäristöni on stabiili ja turvallinen, olen parhaimmillani.

Mottoni on: "Asia kerrallaan!"

Työskentelee usein: hoitoalalla, poliisina, koulutusalalla, HR- tai henkilöstötehtävissä, taloushallinnossa.