Epäasiallisen kohtelun käsittely esihenkilön silmin
Koulutuksen aikana saadaan vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
- Mistä voisi tunnistaa työturvallisuuslaissa tarkoitetun häirinnän tai muun epäasiallisen kohtelun?
- Mikä ei ole häirintää tai muuta epäasiallista kohtelua, vaikka se sellaiseksi voidaan kokea?
- Miten esihenkilö voi omassa roolissaan ehkäistä häirintää ja muuta epäasiallista kohtelua? Mitä lainsäädäntö velvoittaa?
- Entä miten tulee toimia, jos häirintää tai muuta epäasiallista kohtelua esiintyy ennaltaehkäisevistä toimenpiteistä huolimatta? Mitä lainsäädäntö velvoittaa?
- Mistä esihenkilö voi saada tukea?
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Epäasiallisen kohtelun käsittely esihenkilön silmin, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.NPS-palaute
NPS ilmoitetaan lukuarvona asteikolla -100 ja 100 välillä. Tulos on negatiivinen, jos yrityksellä on enemmän arvostelijoita kuin suosittelijoita, ja positiivinen, jos tilanne on päinvastoin. Tasoa 70 pidetään yleisesti erittäin hyvänä.
Kohderyhmä
Esihenkilöt, johto, työsuojelupäälliköt, työsuojeluvaltuutetut, HR-henkilöstö ja luottamusmiehet.
Kustannukset
125,00 EUR + alv 25,5 %
Ota yhteyttä
Parempi työ lisää hyvinvointia ja tuottavuutta
Työturvallisuuskeskus tarjoaa palveluja työpaikoille työturvallisuuden kehittämiseen ja työsuojelun yhteistoiminnan parantamiseen. Kaikki työelämässä olevat saavat tietoa työturvallisuuden perusasioista. Työturvallisuuskeskus tarjoaa yhteistoimintahenkilöille, esihenkilöille ja asiantuntijoille syventävää, toimialat huomioivaa tietoa ja tukea turvallisten ja terveellisten työolojen kehittämiseen. Johdolle Työturvallisuuskeskus tarjoaa tietoa työturvallisuuden hyödyistä...
Lue lisää kouluttajasta Työturvallisuuskeskus ja katso koulutustarjonta täältä