Asiakaskokemuksen rakentaminen myyntikohtaamisissa ja asiakaspalvelussa
Tässä osallistavassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja vahvan asiakaskokemuksen rakentamiseen, ja näin parannat myös myyntituloksia.
Valmennuksessa paneudutaan asiakaskokemukseen vaikuttaviin tekijöihin ja siihen, miten omia taitoja voi vahvistaa ja kehittää tavoitteiden saavuttamiseksi.
Aiheita muun muassa
- asiakaskokemus ja siihen vaikuttaminen
- asiakaslähtöisyys
- vuorovaikutustaidot ja asiakkaan kohtaaminen
- asiakkaan saamat hyödyt
Koulutus toteutetaan Teamsillä klo 9–16.
Kouluttajana on Annukka Sumkin, Myynti- ja yritysvalmennus ASSET Oy.
Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
B2B-myyjille, avainasiakaspäälliköille, vaativissa asiantuntija- ja asiakaspalvelutehtävissä työskenteleville
Ota yhteyttä
Taitotalo – maan laajimmat koulutusmahdollisuudet ammattilaisille, asiantuntijoille ja esimiehille
Taitotalo on Suomen suurin aikuisten ammatillinen kouluttaja ja yritysten kumppani. Laitamme likoon kaiken kokemuksemme, koulutamme ja valmennamme rohkeita työelämän osaajia. Taitotalon koulutukset ja valmennukset on suunniteltu siten, että opiskelu on yhdistettävissä kiireiseenkin elämänrytmiin. Koulutusta on päivisin, iltaisin sekä verkossa. Lähikoulutuksia...
Lue lisää kouluttajasta Taitotalo ja katso koulutustarjonta täältä