Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Tämä perusteisiin painottuva opintojakso esittelee markkinointiviestinnässä käytössä olevat välineet ja auttaa pohtimaan niiden soveltuvuutta organisaation markkinointiviestintään. Kurssilla käsitellään mainonnalla vaikuttamista, mediamainontaa, suoramainontaa ja muuta mainontaa.
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija oppii hahmottamaan markkinointiviestinnässä käytössä olevat välineet ja osaa pohtia niiden soveltuvuutta markkinointiviestinnän ratkaisuja suunnitellessaan.
Sisältö
- Mainonnalla vaikuttaminen
- Mediamainonta: sanoma- ja aikakauslehtimainonta, tv- ja radiomainonta, ulko- ja liikennevälinemainonta, sähköinen mainonta
- Suoramainonta: osoitteellinen ja osoitteeton, printti ja sähköinen
- Muu mainonta ja myynnin edistäminen: Sponsorointi, asiakastilaisuudet, messut, tapahtumat ja mainos- & liikelahjat
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Kaikille aiheesta kiinnostuneille.
Kouluttaja
Johanna Kokkomäki, KTM, AmO
Johanna on toiminut lähes kymmenen vuoden ajan erilaisissa projekti- ja kehittämistehtävissä. Suomen Yrittäjäopistolla hän toimii yritystoiminnan kouluttajana ja projektipäällikkönä. Johannan kiinnostuksen kohteita ovat osaamisen kehittäminen, asiakkuudet ja markkinointi.
Kustannukset
80€ (sis. ALV 25,5 %)
Ota yhteyttä
Suomen Yrittäjäopisto - yrittäjyyttä, elinvoimaa ja kestävää osaamista!
Suomen Yrittäjäopisto on valtakunnallinen aikuiskouluttaja. Järjestämme koulutusta verkossa sekä usealla eri paikkakunnalla. Meillä voit opiskella aidosti täysin verkossa tai monimuoto-opinnoissa ympäri Suomen. Verkko-opintoina voi suorittaa perus-, ammatti- ja erikoisammattitutkintoja ja ammatillista lisäkoulutusta. Yksittäisiä verkkokursseja voi ostaa myös suoraan Suomen Yrittäjäopiston...
Lue lisää kouluttajasta Suomen Yrittäjäopisto ja katso koulutustarjonta täältä