Arvioinnit aiheesta Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet
Keskiarvo: 4,4
Koulutus oli suunnattu koulun henkilöstölle, joten esimerkit olisivat voineet liittyä koulumaailmaan. Pitkä koulutus meni hujauksessa, sillä kouluttaja oli todella hyvä puhuja.
Olisin toivonut vielä enemmän ensimerkkitapauksia, joiden kautta käsitellä asiaa. Olisin kaivannut myös esimerkkitilanteita, joissa asiakas on selkeästi kohtuuton tai väärässä. ...
Hyvä ja mielenkiintoinen koulutus! Lisää tapausesimerkkejä.
Tätä olisi kuunnellut pidempäänkin. Kuten kävin luennon päätteeksi sanomassa, en muista milloin olisin viimeksi istunut näin antoisassa ja viihdyttävässä koulutuksessa. Koulutta...
Enemmän kasvotusten tapahtuvan palautteen hallintaa ja kehittämistä.
Osaat asiasi. Olet upeesti siinä sisällä ja se näkyy. KIITOS. (Ilman huutomerkkiä.)
Etukäteen voisi kysellä osallistujilta keissejä, esim. opettajien tapauksissa pieleen mennyttä viestintää vanhempien kanssa, jolloin koulutuksen esimerkit olisivat suoraan omalt...
Esiintymistapa ja puhe olivat sellaisia, että jaksoi hyvin kuunnella. Kehitystoive: mentäisiin hiukan nopeammin itse asiaan eikä olisi niin pitkää johdattelua alussa.
Enemmän esimerkkejä kohderyhmälle sopivampia eli koulumaailmasta.
Alkuosuus ennen varsinaista asiasisältöä oli liian pitkä.
kiitokset antoisasta koulutuksesta !
reipas ote, kerroit esimerkeistä elävästi
Loistava kouluttaja!
Kiitos! Oli hyvä ja tarpeellinen koulutus. Voisi olla myös pienryhmäkeskusteluja.
Kiitos mielenkiintoisesta ja hyvin esitetystä koulutuksesta.
Kiitos kivasta koulutuksesta!
Iso kiitos!
Loistava kouluttaja!
Kiitos hyvästä koulutuksesta!
Kiitos mielenkiintoisesta ja mukaansatempaavasta koulutuksesta.
Itselleni nämä asiat ovat hyvin tuttuja, joten koulutus olisi voinut olla lyhyempi. Konkreettiset esimerkit on aina plussaa ja niitä kouluttaja juuri käytti paljon, hyvä! Lisäks...