Etsi koulutusta 👉

Arvioinnit aiheesta Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Keskiarvo: 4,7

Perustuu 12 arviointiin
Arvioinnit julkaistaan ​​arviointikäytäntömme mukaisesti.
Kirjoita arviointi
Osallistuin 25.8.22 koulutukseen
5/5
26 elo 2022
Antoi paljon ajattelemisen aihetta

Antoi paljon ajattelemisen aihetta miten kohtaa muita kun lahettää sähköpostia. Selkeä ja johdonmukainen kolutus.

Osallistuin 11.11.21 koulutukseen
5/5
11 marras 2021

Kokonaisuutena tosi kattava ja laadukas paketti! Tosielämästä poimitut esimerkit olivat todella havainnollistavia.

v.k.
4/5
21 tammi 2015

Hyviä ajatuksia oman sähköpostiviestinnän kehittämiseen

TR
5/5
21 tammi 2015

hyvä koulutus. asiat kerrottiin hyvin ja selkeästi, kiitos!

am
5/5
21 tammi 2015

Herätti ajatuksia ja opetti erilaisia metodeja selvitä hankalistakin asiakaspalvelutilanteista.

Mervi S
4/5
04 huhti 2014

Oli tosi kiva kouluttaja ja koulutus. Sai paljon uusia ideoita.

Päivi L
5/5
04 huhti 2014

Sain kurssilta juuri sitä mitä olin toivonutkin, eli konkreettisia esimerkkejä asiakaspalvelutilanteisiin. Kouluttaja vaikutti ammattitaitoiselta. Pidin keskustelevasta opetusty...

Näytä lisätiedot
Merja H
4/5
04 huhti 2014

Tämä kurssi olisi hyvä kaikille, joiden työhön kuuluu asiakaspalvelu sähköpostin kautta.

jb
5/5
05 joulu 2013
P.K.
5/5
05 joulu 2013

Olen tyytyväinen koulutukseen. Sain paljon ajateltavaa ja hoksasin monia juttuja jotka voi tehdä eritavalla. Erittäin hyvät koulutustilat ja hyvät tarjoilut.

K.K.
5/5
05 joulu 2013
K.M.
4/5
05 joulu 2013
Näyttää 1-12 arviointia 12 tuloksesta