Arvioinnit aiheesta Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
Keskiarvo: 4,7
Kokonaisuutena tosi kattava ja laadukas paketti! Tosielämästä poimitut esimerkit olivat todella havainnollistavia.
Hyviä ajatuksia oman sähköpostiviestinnän kehittämiseen
hyvä koulutus. asiat kerrottiin hyvin ja selkeästi, kiitos!
Herätti ajatuksia ja opetti erilaisia metodeja selvitä hankalistakin asiakaspalvelutilanteista.
Oli tosi kiva kouluttaja ja koulutus. Sai paljon uusia ideoita.
Sain kurssilta juuri sitä mitä olin toivonutkin, eli konkreettisia esimerkkejä asiakaspalvelutilanteisiin. Kouluttaja vaikutti ammattitaitoiselta. Pidin keskustelevasta opetusty...
Tämä kurssi olisi hyvä kaikille, joiden työhön kuuluu asiakaspalvelu sähköpostin kautta.
Olen tyytyväinen koulutukseen. Sain paljon ajateltavaa ja hoksasin monia juttuja jotka voi tehdä eritavalla. Erittäin hyvät koulutustilat ja hyvät tarjoilut.
Antoi paljon ajattelemisen aihetta miten kohtaa muita kun lahettää sähköpostia. Selkeä ja johdonmukainen kolutus.