Yleinen arvonlisäverokanta nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen. Lue lisää täällä 👆

Etsi koulutusta 👉

Intoo Koulutus

paikassa Turku (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Intoo Koulutus

Intoo Koulutus on digimarkkinoinnin, verkkokaupan ja taloushallinnon käytännönläheinen kouluttaja. Autamme yrittäjiä ja työntekijöitä menestymään omassa työssään. Kaikki kouluttajamme ovat oman alansa asiantuntijoita ja sen vuoksi saat meiltä käytännönläheisimmät taidot ja uusimman osaamisen.

Intoo Koulutus toimii koko Suomessa ja voit osallistua etäopiskeluna mistä tahansa.

Kiinnostuitko Intoo Koulutuksen koulutuksista?

Tutustu koulutustarjontaamme alla tai ota yhteyttä täyttämällä yhteydenottopyyntö.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Intoo Koulutus? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Pitkämäenkatu 11 A,
20250 Turku