Etsi koulutusta 👉

Fertiment

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Henkilö istuu hymyillen penkillä

Syntyvyys on huomattavassa laskussa ja sen myötä myös hedelmällisyyden haasteet yleistyvät jatkuvasti. Hedelmällisyyden biologia on osa kokonaisterveyttä ja siksi sen ymmärtäminen hoitotyössä on ensisijaisen tärkeää.

Ammattilaisille suunnattu Hedelmällisyysakatemia nostaa ymmärryksesi hedelmällisyydestä ja sen hoidosta uudelle tasolle. Näin varmistat tehokkaan ja tutkittuun tietoon perustuvan informaation välityksen potilaalle. Kurssilla opit myös, mitä tarkoittavat hedelmöityshoidot ja tiedät, kuinka sinun tulee ohjata potilasta erilaisissa hedelmällisyyden haasteissa.

Haluatko lisätietoa Fertimentin koulutustarjonnasta?
Löydät lisätietoa Fertimentin koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Sosiaali- ja terveysala Kesto Hinta Paikka Alkaa
Hedelmällisyysakatemia ammattilaisille 4 viikkoa 198 EUR Verkossa

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Fertiment? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kuusiniementie 29

Sponsoroitu