Olet lisännyt listalle maksimimäärän (3 koulutusta). Poista vähintään yksi koulutus jatkaaksesi.
Työnantajamielikuva on kokonaiskuva, jonka työnantaja heijastaa ulospäin ja joka vaikuttaa työnhakijoiden, työntekijöiden ja muiden sidosryhmien käsityksiin yrityksestä.
Työnantajamielikuva koostuu useista tekijöistä, joita ovat esimerkiksi yrityksen maine, brändi, työympäristö, palkkaus ja työsuhde-edut, työilmapiiri, mahdollisuudet kehittyä uralla sekä yrityksen arvot ja kulttuuri.
Työnantajamielikuvaa voi parantaa esim. avoimella ja positiivisella viestinnällä, korostamalla yrityksen vahvuuksia, tarjoamalla houkuttelevia työsuhde-etuja ja mahdollisuuksia kehittyä uralla sekä satsaamalla työympäristön ja työilmapiirin parantamiseen.